Skip to content
Menu

Polityka opinii

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejsza Polityka opinii jest dokumentem informacyjnym regulującym:
    a) zasady publikowania opinii,
    b) zasady weryfikacji opinii w sklepie internetowym i social mediach,
    c) procedurę publikowania, modyfikacji i usuwania opinii,
    d) odpowiedzialność użytkownika za treść opinii, na stronie internetowej englishdaily.pl prowadzonej przez Natalię Zalizniak, English Daily Nataliia Zalizniak, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 7543099578.
  2. Niniejsza Polityka opinii jest dostępna na stronie internetowej Przedsiębiorcy.

§2 DEFINICJE

  1. Przedsiębiorca – Nataliia Zalizniak, właściciel serwisu działający pod firmą English Daily Nataliia Zalizniak, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 7543099578.
  2. Klient-Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. zawierająca umowę sprzedaży na odległość za serwisu.
  3. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem https://englishdaily.pl/ i jego podstronach.
  4. Social media – media społecznościowe, takie jak Instagram, Facebook.
  5. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca serwis lub profile społecznościowe.
  6. Opinia – treść wypowiedzi Klienta-Konsumenta odnosząca się do nabytego w Sklepie internetowym produktu.
  7. Produkt – każdy towar lub usługa oferowana do sprzedaży przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym.
  8. Polityka opinii – niniejsza Polityka opinii.

§3 ZASADY PUBLIKOWANIA OPINII

  1. Przedsiębiorca-Sprzedawca umożliwia Klientowi-Konsumentowi wystawianie opinii o zakupionych produktach w Sklepie internetowym.
  2. Przedsiębiorca-Sprzedawca na stronie internetowej Sklepu internetowego publikuje opinie pozytywne i negatywne, które nie naruszają przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Przedsiębiorca-Sprzedawca publikuje wyłącznie opinie pochodzące od Klienta-Konsumenta, którzy zakupili bądź otrzymali na podstawie barteru w Sklepie internetowym dany produkt.

§4 ZASADY WERYFIKACJI OPINII W SKLEPIE INTERNETOWYM I SOCIAL MEDIACH

  1. Przedsiębiorca-Sprzedawca po otrzymaniu opinii od Klienta-Konsumenta w pierwszej kolejności weryfikuje od kogo dana opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta. Przede wszystkim Przedsiębiorca-Sprzedawca weryfikuje, czy opinie pochodzą od Klienta-Konsumenta, który zakupił produkt w Sklepie internetowym albo podjął z Przedsiębiorcą-Sprzedawcą współpracę barterową.
  2. Przedsiębiorca-Sprzedawca nie publikuje opinii, które pochodzą od niezweryfikowanych Użytkowników i od osób, które nie są Klientami-Konsumentami.
  3. Przedsiębiorca-Sprzedawca samodzielne publikuje na stronie internetowej Sklepu internetowego i swoich social mediach opinie pochodzące od Klienta-Konsumenta, o ile są one zgodne z niniejszą Polityką opinii oraz przepisami prawa.

§5 PROCEDURA PUBLIKOWANIA, MODYFIKACJI I USUWANIA OPINII

  1. Przedsiębiorca-Sprzedawca po otrzymaniu opinii od Klienta-Konsumenta w pierwszej kolejności weryfikuje od kogo dana opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta.
  2. W przypadku uznania, iż opinia nie pochodzi od Klienta-Konsumenta, Przedsiębiorca-Sprzedawca nie dokonuje publikacji opinii i ją usuwa. Z kolei w przypadku uznania, iż opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta, zostaje ona opublikowana, zgodnie z § 4 ust. 3 niniejszej Polityki opinii.
  3. Przedsiębiorca-Sprzedawca publikuje opinie w niezmienionej postaci, czyli o treści zgodnej z tą przesłaną przez Klienta-Konsumenta.
  4. Przedsiębiorca-Sprzedawca zastrzega prawo do zmodyfikowana lub usuwania treści opinii jeśli:
    a) opinia jest obraźliwa, zawiera wulgaryzmy,
    b) jest sprzeczna z prawem,
    c) jest nieprawdziwa i wprowadzająca w błąd,
    d) dotyczy niedostępnego albo wycofanego produktu,
    e) zawiera informacje poufne,
    f) zawiera dane osobowe,
    g) narusza prawa osób trzecich, prawa autorskie lub własności intelektualnej.
  5. W przypadku zastrzeżeń dotyczących Opinii każdy Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres e-mail Przedsiębiorcy-Sprzedawcy hello@englihdaily.pl

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TREŚĆ OPINII

  1. Przedsiębiorca-Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
  2. Wyłączna odpowiedzialność za treść opinii spoczywa na Klientach-Konsumentach. Jednocześnie Klienci-Konsumenci ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody i roszczenia wynikłe z pozostawienia na stronie internetowej opinii.

§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie uwagi, wątpliwości i pytania co do Polityki opinii należy kierować na adres e-mail Przedsiębiorcy-Sprzedawcy hello@englishdaily.pl
  2. Wszelkie zmiany i aktualizacje Polityki opinii będą niezwłocznie publikowane na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz wprowadzane do niniejszego dokumentu.
  3. Niniejsza wersja Polityki opinii jest aktualna według stanu na dzień 4.01.2025 r.