Polityka opinii
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejsza Polityka opinii jest dokumentem informacyjnym regulującym:
a) zasady publikowania opinii,
b) zasady weryfikacji opinii w sklepie internetowym i social mediach,
c) procedurę publikowania, modyfikacji i usuwania opinii,
d) odpowiedzialność użytkownika za treść opinii, na stronie internetowej englishdaily.pl prowadzonej przez Natalię Zalizniak, English Daily Nataliia Zalizniak, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 7543099578. - Niniejsza Polityka opinii jest dostępna na stronie internetowej Przedsiębiorcy.
§2 DEFINICJE
- Przedsiębiorca – Nataliia Zalizniak, właściciel serwisu działający pod firmą English Daily Nataliia Zalizniak, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 7543099578.
- Klient-Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. zawierająca umowę sprzedaży na odległość za serwisu.
- Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem https://englishdaily.pl/ i jego podstronach.
- Social media – media społecznościowe, takie jak Instagram, Facebook.
- Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca serwis lub profile społecznościowe.
- Opinia – treść wypowiedzi Klienta-Konsumenta odnosząca się do nabytego w Sklepie internetowym produktu.
- Produkt – każdy towar lub usługa oferowana do sprzedaży przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym.
- Polityka opinii – niniejsza Polityka opinii.
§3 ZASADY PUBLIKOWANIA OPINII
- Przedsiębiorca-Sprzedawca umożliwia Klientowi-Konsumentowi wystawianie opinii o zakupionych produktach w Sklepie internetowym.
- Przedsiębiorca-Sprzedawca na stronie internetowej Sklepu internetowego publikuje opinie pozytywne i negatywne, które nie naruszają przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Przedsiębiorca-Sprzedawca publikuje wyłącznie opinie pochodzące od Klienta-Konsumenta, którzy zakupili bądź otrzymali na podstawie barteru w Sklepie internetowym dany produkt.
§4 ZASADY WERYFIKACJI OPINII W SKLEPIE INTERNETOWYM I SOCIAL MEDIACH
- Przedsiębiorca-Sprzedawca po otrzymaniu opinii od Klienta-Konsumenta w pierwszej kolejności weryfikuje od kogo dana opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta. Przede wszystkim Przedsiębiorca-Sprzedawca weryfikuje, czy opinie pochodzą od Klienta-Konsumenta, który zakupił produkt w Sklepie internetowym albo podjął z Przedsiębiorcą-Sprzedawcą współpracę barterową.
- Przedsiębiorca-Sprzedawca nie publikuje opinii, które pochodzą od niezweryfikowanych Użytkowników i od osób, które nie są Klientami-Konsumentami.
- Przedsiębiorca-Sprzedawca samodzielne publikuje na stronie internetowej Sklepu internetowego i swoich social mediach opinie pochodzące od Klienta-Konsumenta, o ile są one zgodne z niniejszą Polityką opinii oraz przepisami prawa.
§5 PROCEDURA PUBLIKOWANIA, MODYFIKACJI I USUWANIA OPINII
- Przedsiębiorca-Sprzedawca po otrzymaniu opinii od Klienta-Konsumenta w pierwszej kolejności weryfikuje od kogo dana opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta.
- W przypadku uznania, iż opinia nie pochodzi od Klienta-Konsumenta, Przedsiębiorca-Sprzedawca nie dokonuje publikacji opinii i ją usuwa. Z kolei w przypadku uznania, iż opinia pochodzi od Klienta-Konsumenta, zostaje ona opublikowana, zgodnie z § 4 ust. 3 niniejszej Polityki opinii.
- Przedsiębiorca-Sprzedawca publikuje opinie w niezmienionej postaci, czyli o treści zgodnej z tą przesłaną przez Klienta-Konsumenta.
- Przedsiębiorca-Sprzedawca zastrzega prawo do zmodyfikowana lub usuwania treści opinii jeśli:
a) opinia jest obraźliwa, zawiera wulgaryzmy,
b) jest sprzeczna z prawem,
c) jest nieprawdziwa i wprowadzająca w błąd,
d) dotyczy niedostępnego albo wycofanego produktu,
e) zawiera informacje poufne,
f) zawiera dane osobowe,
g) narusza prawa osób trzecich, prawa autorskie lub własności intelektualnej. - W przypadku zastrzeżeń dotyczących Opinii każdy Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres e-mail Przedsiębiorcy-Sprzedawcy hello@englihdaily.pl
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TREŚĆ OPINII
- Przedsiębiorca-Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
- Wyłączna odpowiedzialność za treść opinii spoczywa na Klientach-Konsumentach. Jednocześnie Klienci-Konsumenci ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody i roszczenia wynikłe z pozostawienia na stronie internetowej opinii.
§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie uwagi, wątpliwości i pytania co do Polityki opinii należy kierować na adres e-mail Przedsiębiorcy-Sprzedawcy hello@englishdaily.pl
- Wszelkie zmiany i aktualizacje Polityki opinii będą niezwłocznie publikowane na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz wprowadzane do niniejszego dokumentu.
- Niniejsza wersja Polityki opinii jest aktualna według stanu na dzień 4.01.2025 r.